Vertrek

27 augustus 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Maandag 27 augustus 2018.

Vandaag was onze dag dat ik en Michelle naar Spanje zouden vliegen. Ik was de hele dag vrij en alleen thuis. Dus besloot ook om op mijn gemak mijn spullen in te pakken en de laatste boodschappen te doen. Mijn moeder kwam eerder thuis om nog even goed mijn spullen door te nemen en te controleren of ik alles heb. Na het inpakken ging ik eten en nog de laatste dingen doen en toen was het al weer tijd voor ons om naar het vliegveld te gaan. Eenmaal op het vliegveld gingen we even gezellig nog een laatste drankje doen. Iedereen was er die van mij afscheid wilde nemen. Toen was het tijd om naar de douane te gaan. Ik nam afscheid van mijn ooms, opa en oma's, mijn ouders, mijn schoonmoeder, mijn vriendin, mijn zusjes en als laatste mijn liefste vriendje. Ik vond het best moeilijk en was ook erg emotioneel. Ik liep samen met Michelle richting te douane, zwaaide nog even en daarna was het klaar. We stapte het vliegtuig in en alles was goed. Er viel ook een enorme spanning van me af. Maar eenmaal in de lucht viel alles me. De vlucht was goed verlopen. Toen we aankwamen op het vliegveld in Sevilla, stond Michelle Span en haar man op ons te wachten. Zij brachten ons naar het appartement. Onderweg heeft Michelle heel veel verteld over het appartement, andere studenten, onze stage en nog veel meer. Het was een gezellig reis. Eenmaal op ons appartement aangekomen, pakte we onze spullen uit, trokken onze pyjama's aan en gingen slapen. Want we waren super moe en het was ook nog eens 2 uur s' nachts.