1ste dag in Chiclana de la Frontera

28 augustus 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Dinsdag 28 augustus 2018. Vandaag werden we om 11:30 wakker. We waren zo moe van de vorige nacht dat we niet eerder wakker werden. Om 12 uur gingen we even iets eten. Daarna gingen we ons klaar maken en liepen we met Guusje en Puck naar het centrum. Daar gingen we wat rond lopen en gingen we ook gelijk boodschappen doen. Rond half 3 liepen we terug naar het appartement want er waren verder geen winkels open vanwege de siësta. Eenmaal terug op ons appartement gingen we even iets voor ons zelf doen. Rond 6 uur liepen ik, Puck en Michelle terug naar het centrum op zoek naar een ventilator. Maar we kwamen niet thuis met een maar met twee ventilatoren, een douche mat, glazen en een wasmand. Guusje was ondertussen begonnen aan het eten. Na het eten gingen we ons heel snel klaar maken, omdat we met andere meiden iets gingen drinken. We waren met de bus naar het strand gereden en gingen daar op een terras wat zitten drinken. We zaten allemaal aan een lekkere cocktail. Het was een super gezellig avond. Rond 1 uur lag ik weer in mijn bedje.

Al met al een leuke  en relaxte eerste dag gehad!

1. Haoanh Phan:
    29 augustus 2018
    Leuk om te lezen hoe jullie start is gegaan! Groet Haoanh
  2. Ruby Jellema:
    31 augustus 2018