San Fernando

29 augustus 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Woensdag 29 augustus 2018.

Vandaag gingen we een dagje weg. In de ochtend hadden Puck en Guusje hun eerste gesprek op hun stage adres. Ik en Michelle bleven in het appartement en maakte ons klaar om weg te gaan als de rest terug was. Rond 13 uur liepen we met ze vieren naar de bushalte. Daar stapte we de bus in en reden naar San Fernando. Een plaatsje hier niet ver vandaan. Andere meiden hadden ons verteld dat je in San Fernando een heel groot shoppingcenter had en dat we daar een kijkje moesten nemen. Dus dat deden we. We stapte uit bij het shoppingcenter en liepen naar de ingang. Maar eerste gingen we wat eten bij de Mac want we hadden super veel honger. Het shoppen was ook super gezellig, ze hebben daar inderdaad leuke winkels. Maar ook veel winkels die ze in Nederland ook hebben. Rond 19 uur waren we weer bij de bus om terug te rijden naar ons plaatsje. Eenmaal in het plaatsje aangekomen wilde we ergens gaan eten. Helaas was het restaurant gesloten. Dus we besloten maar om wat zelf te gaan koken. Vandaag was de buurt voor mij en Michelle. We hadden wraps gemaakt. Met de verbazing dat ze echt super lekker waren. Rond 21:30 waren we klaar met eten en gingen we lekker iets voor ons zelf doen en daarna lekker slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade