Het park

21 september 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

20180921_10574121 september,

Vandaag zijn we met stage naar een park geweest. Toen ik en Michelle aankwamen op stage, moesten we eigenlijk al gauw ons ontbijt gaan maken om mee te nemen. We pakte de rest van de spullen die we nodig hadden en liepen toen naar de bussen. We hielpen iedereen met het instappen in de bus. We reden met twee busjes naar het park. Ik zat in het busje met de rolstoelen. Eenmaal aangekomen bij het park liepen iedereen met uitstappen. Sommige waren slecht ter been en die moesten we extra ondersteunen. Verder ging dat allemaal makkelijk. We liepen het park in en gingen een tafeltje uitzoeken. Daar gingen we alles uitpakken en begonnen met ontbijten. De mensen in de rolstoelen hielpen we met eten. Sommige kunnen namelijk moeilijk dingen pakken met hun handen. Daarom hielpen wij hun. Nadat iedereen zijn eten op at, gingen we even zelf wat eten. Toen ik en Michelle ons eten op hadden, gingen we iedereen een beetje aan eht werk zetten. We hadden kleurplaten, potloden en ballen mee genomen waarmee we dingen konden doen. De gene die aan de tafel konden zitten gingen tekenen en degene in de rolstoelen gingen we mee ballen overgooien. Dat was erg leuk. Ook hebben we met een paar cliënten geschommeld op de schommel, of gedanst, of een spelletje mee gespeelt, of een rondje mee gelopen. Om 12:45 reden we terug naar de dagbesteding, omdat we daar weer gingen lunchen. Iedereen de bus in en uit helpen verliep ook weer prima. Eigenlijk hebben we al met al een leuk uitje gehad.